Všeobecné obchodní podmínky
- Hlavní strana
- Všeobecné obchodní podmínky
1. Smluvní vztah
Smluvní vztah mezi zákazníkem a cestovní agenturou (dále jen CA) vzniká na základě řádně vyplněné a zákazníkem podepsané „Cestovní smlouvy - přihlášky a úhrady celé zálohy. Tímto okamžikem je uzavřena cestovní smlouva. Povinnost závazné rezervace pobytu - zaknihování ve prospěch zákazníka ze strany CA tedy vzniká až po provedení úhrady celé zálohy. Zákazník zašle 2x vyhotovenou (vyplněnou a podepsanou) smlouvu na adresu CA.
2. Cena a její úhrada
Cena je smluvní a je uvedena a potvrzena na „ Cestovní smlouvě - přihlášce". Z celkové ceny se platí záloha CA, kde je zahrnuto i kurzovní riziko cca 5-8%. Po podání závazné přihlášky je zákazník povinen zaplatit zálohu ve výši 10-100% z ceny pobytu. Záloha je splatná nejpozději do termínu určeném na „ Cestovní smlouvě - přihlášce", tj. zpravidla do 4 dnů od data rezervace. Cestovní smlouva musí být podepsána a odeslána do dvou dnů, pokud není dohodnuto s CA jiný termín. V případě neuhrazení zálohy v této lhůtě rezervace zaniká. Právo účasti pobytu vzniká až zaplacením celé zálohy. Doplatek se hradí majiteli apartmánů až v místě pobytu a to již v první den ubytování a v částce uvedené na „Dokladu pro ubytování - VOUCHER", pokud není dohodnuto jinak. Doplatek je zákazník povinen uhradit i v případě nenastoupení pobytu z důvodu vlastních překážek, a to cestovní agentuře Eliška, nejpozději 1 den od předpokládaného data nástupu pobytu převodem na bankovní účet cestovní agentury Eliška. Na zálohu lze čerpat FKSP, v případě úhrady vyšší částky si účtuje CA Eliška 21% poplatek uvedené částky.
3. Změny na straně CA
Dojde-li ve výjimečném případě k vážným změnám(změna objektu - nikoliv apartmánu ve stejném objektu), o nichž bychom Vás bezodkladně informovali, máte právo ve stanoveném termínu a určeným způsobem vyjádřit souhlas se změnou nebo od smlouvy odstoupit. Cestovní agentura neodpovídá za případné změny nábytku, jejich výměny, umístění apod. Fota jsou ilustrační. Ke zrušení rezervace pobytu ze strany CA může dojít pouze v případě neřešitelných technických problémů v objektu, nebo nepředvídatelných a přírodních a politických událostí.
Při zakoupení zájezdu last minutte, odjezd do 48 hodin, je smlouva platná 2 hodiny, pokud nedojde k úhradě zálohové faktury a podpisu smlouvy, má CA práno na odstoupení od smlouvy.
4. Změny ze strany zákazníka
Změny cestovní smlouvy (tj. změny délky pobytu a počtu ubytovaných osob a termínu pobytu) lze provést do 31. 5. 2023 podle požadavků zákazníka, provádějí se za poplatek 200Kč,- a po vzájemné dohodě obou smluvních stran. V případě změny překnihování objektu je poplatek 500Kč. Od 1.6. 2023 do 14 dnů před nástupem jsou takovéto změny možné , ale již se stomopoplatky uvedenými dále. Změny termínů nástupu a délky pobytu v období kratším než 14 dnů před nástupem již možné nejsou. Je možná a nezpoplatněná změna přihlášené osoby - tedy se všemi nároky může v přihlášeném termínu odcestovat kdokoliv jiný.
5. Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka
Zákazník je povinen uhradit cestovní agentuře prokazatelně vzniklé náklady spojené se zrušením jeho rezervace, minimálně však stornovací poplatky v následující výši:
a/ 1000,-Kč za osobu, dojde-li ke stornu více než 60 dní před stanoveným termínem nástupu
b/ 25% z celkové ceny ubytování + 1000Kč/1osoba, dojde-li ke stornu 59-30 dní před stanoveným termínem nástupu
c/ 50% z celkové ceny ubytování, dojde-li ke stornu 29-15 dní před stanoveným termínem nástupu
d/ 75% z celkové ceny ubytování, dojde-li ke stornu 14-12 dní před stanoveným termínem nástupu
e/ 100% z celkové ceny doplatku ubytování, dojde-li ke stornu méně než 12 dní před stanoveným termínem nástupu
Za zrušení pobytu/služeb se 100% stornopoplatkem je nutno považovat i neohlášené nedostavení se na místo ubytování ve stanovené době.
Náhlá nevolnost, nebo nemoc nemůže být akceptována. Pro tyto případy slouží připojištění.
V případě jakýchkoliv změn v rezervacích (termín, apartmán, počet osob atd.) účtuje si cestovní agentura manipulační poplatek ve výši 2000,-Kč
Při stornování ubytování se vždy účtuje poplatek 2000Kč plus viz bod a až d.
Uhrazená záloha je ve všech případech storna nevratná, vyjma bodu a).
Storno musí být provedeno písemně a musí být prokazatelně doručeno CA-Eliška.
6. Tím, že klient uhradil doplatek ubytování v Chorvatsku majiteli objektu potvrzuje, že apartmán viděl a přejal jej ve stavu slušném. Vždy se jedná o dvou, nebo tří hvězdičkový apartmá v soukromí - neplést si z hotelem. Jestliže pobyt neprobíhá podle smluvních podmínek, je zákazník oprávněn reklamovat. Zákazník je povinen neprodleně oznámit nesrovnalosti majiteli apartmánu. V případě , že nebude zjednána náprava oznámí klient vše CA. Pokud nebude stížnost podána okamžitě, zmenšuje se nebo zaniká nárok zákazníka na náhradu všech později vzniklých škod. Reklamace nedostatků v apartmánech je třeba řešit okamžitě s majitelem apartmánů. Zaplacením doplatku potvrzuje klient, že přebral apartmán v pořádku. Veškeré další nedostatky jsou řešeny již pouze mezi klientem a majitelem apartmánu. Veškerý popis u apartmánů je informativní a za případné změny během sezony nenese CA odpovědnost. Apartmán se vrací ve stavu v jakém byl přijat. Klient nemá nárok na další reklamaci pokud nebyla provedena celá úhrada platby, nebo, jestliže mu bylo zajištěno náhradní ubytování s jeho souhlasem nebo mu byla poskytnuta na místě sleva z ubytování. Nárok na reklamaci musí být učiněn bez zbytečného odkladu, vždy písemně, nejpozději do 1měsíce od skončení pobytu podle cestovní smlouvy. CA nese odpovědnost pouze do výše zaplacené zálohy.
7. V ceně pobytu není žádné pojištění. Doporučujeme uzavřít pojištění léčebných výloh..
8. „Doklad pro ubytování - VOUCHER", popis cesty, mapa a orientační nákresy , budou zaslány v dostatečném předstihu před nástupem . Klient má povinnost zkontrolovat vždy zda je správně ubytován.
9. Klient nemá nárok na další reklamaci v místě a po návratu, jestliže mu bylo zajištěno náhradní ubytování s jeho souhlasem , nebo mu byla poskytnuta na místě sleva z ubytování, případně, že apartmán, nebo služby nebyly celé zaplaceny. V případě, že klient nastoupí před časem uvedeném na cestovním poukaze - tzn, že nastupuje v době kdy apartmán ještě není připraven, nebo dojde k neuhrazení doplatku ubytování, zaniká jakákoliv reklamace - ubytování se neuskutečnilo.
10. Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Případné spory mezi CA Eliška a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů - ADR).